...bundan sonra ?

   
   "BUNDAN SONRA NE YAPMAK İSTİYORSUNUZ ?
    "hemde büyük harflerle...
    Açtığım yeni sekmede windowsun sorduğu soru hayatımı sorgulattı resmen :S
   Sunduğu seçenekler de hayatla ilgili aslında;kapalı sekmeleri yeniden aç ya da inprivate ile gözat ;)
son seçenekse beni benden aldı ; hızladırıcı kullan !
   
   Şakası bi yana olur ya hani bazı zamanlar,durursun böyle kalakalırsın oracıkda belki birgün,belki birkaç dakika,belki de kısacık bir saniye;bir an...hıh işte tam öyle kalakaldım monitörün önünde hem de şirketteki odamda!Eee dedim hakkaten şimdi n'olcak?tam da zamanı bu sorunun sağol be windows sen de olmasan hiç durup düşünmezdim bu aralar bunu;valla eyvallah...
Eyvallah eyvallah da bi de cevabını bulmama el atsaydın senden büyük yoktu bu alemde gerçi alternatiflerin var da ben pek emin olamadım yine de:S Yani mesela kapalı sekmeleri aç derken eskileri karıştır mı demek istiyorsun? ya da inprivate ile gözat derken bundan sonra karda yürü izini belli etme mi diyorsun?Hadi hepsini geçtim bi de alta eklemişsin ya "hızlandırıcı kullan" diye...Hocam orda takılı kaldım işte;tam orda!Tek anladığım;"bak kızım şaka maka her ne kadar daha başlarında da olsan 2o'li yaşların da bi sonu var,zaman göz açıp kapayıncaya kadar geçer sonra bi de bakarsın bi baltaya sap olamadan önce 5 yıllık planların ardından koooskoca bi hayat geçivermiş sen de herkes gibi koşuştururken bu atmosferde bi yerlerde kayboluup gitmişsin...o yüzden kafayı kullan hazır taşı sıkıp suyunu çıkarabilecek kudretteyken(ayy bu windows da dede efendi ağzından konuşmasaydı iyiydi)emeklemeyi geç de koşmaya başla!"
veee bravo Windows bütün bu yorumlarınla beynimin tam meydanına ben diyim onlarca sen de binlerce soru işareti,ünlem,üç noktayı bırakıverdin;alkışlıyor ve önünde saygıyla eğiliyorum ayrıca yazımın başında ettiğim teşekkürümü de geri alıyor git başkalarının kafasını karıştır diyorum.
Sırada soru işareti beyimiz mi var tabi hemen yerini hazırlayalım;Cidden ben neyin peşindeyim,nereye gidiyorum,nerde 5 yıllık plan ya da neresindeyim planın;öznesi mi oldum yoksa sadece bikaç fiili mi " ? "
And finally 10 point goes toooooooo " ! "
Sayın ünlem hangi rolüyle mi aldı on puanı? Tabi ki sonuçlarla;bu kadar sorgu sual sonuç sanırım hala yerimde sayıyorum " ! " .


 

Yorumlar

  1. insanın canı sıkılmaya görsün

    YanıtlaSil
  2. çabuk çıkmaz vuhuuu tamamladım yarımkalmadı bu laf yarım kalmamalı can sıkmaya devam etmeli
    neyse yazı güzeeelmiş
    google da insana sorgulattırıyo kendini bi an kendimi şanşlı hissediyorum la ,ben hiç kullanmıyorum o yüzden o butonu aslında o butona reklam alabilir psikolg reklamı falan
    o değilde yazı güzelmiş ,bu arada yazı güzelmiş

    YanıtlaSil
  3. 2013,2014... öldün ve bitti.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar