Anne ben 24 oldum !



merhaba hande ben terapiye dünyadan katılıyorum 23 yıldır kahve bağımlısıyım pardon an itibariyle yaş 24 oldu ki bu yolun %32.857142'si eder dante gibi ortasına yaklaşmamışım ya daha varmış baya rahat olun ama düşündüm de en büyük hayal kırıklıklarından biri de "yaş otuz beş yolun yarısı eder" diyen Cahit Sıtkı Tarancı'nın 70 değil de 46 yaşında ölmesi değil midir ?..Neyse düşündüm de düşünmesem de olurmuş ;)

Bazen hayatım boyunca en büyük derdim "akşam ne yemek yapsam"olsun istiyorum sonra monotonluktan ölmüş bi ev kadını görüyorum geçiyor...ya da en çok korktuğum seyin yaşlanmak olamasına rağmen yaşlı bi kadın olup en büyük korkumun "yarın ki hava durumu" olmasını istiyorum sonra geçiyor...neden sonra anlıyorum ki kaç yaşımda hangi konumda olursam olayım okuyarak,çalışarak,tembellik yaparak,hep bi yerlere yetişmeye çalışarak ya da bekleyerek kaçırmamalı hayatı !

Bu saçma ruh halimle bu yaşımdan isteğim artık hayır diyebilmeyi öğrenmek,-tüh'lü geçmiş zaman kipi kullanmamak,
efendime söyliyiiiimm kaldıramayacağım durumları ciddiye almamaya devam etmek, şımarıklıklarımı aşıp şükre geçmek istiyorum.
bi de hani hali vakti yerinde bi yalnızlığım var diyorum ya işte bu yaşımda hayallerimin biriyle tanışıp anlaştığını görmek istiyorum sanırım.( yazar burda birinin yüzündeki gülümseme sebebi olmayı istediğini kastediyor ;)
az önce hayal dedim ya hayal değil hedef olsun istiyorum bu yaşımda artık onlar çünkü hayal kırıklıkları bana kalmasın artık.
her günüm dünü telafi etsin istiyorum 24ümde ve artık bazı şeyleri berlin duvarı gibi koca bi engel olarak değil de hayali bi çit olarak ayakta tutabilmeyi de istiyorum.
Tabi bu yaşımda da stabil kalmak istemiyorum yine mobil hayatla nefes almak istiyorum hatta daha da mobil en mobil ;)
def etmeye kıyamadığım için bazı insanları sevmek zorunda kalmamak istiyorum bu yaşımda artıkkkk.
Hiç bi yaşımda bi insan sarrafı otaritesi olamıycağımı biliyorum ama artık bazı nokta atışlarımın olmasını başarmak istiyorum en azından bazı insanlarda.
giren şemsiyelerin hepsinin açıldığını anlayıp büyük laflar etmemeyi de öğrenmeliyim 24ümde...
son olarak her yaşımda dileğidim gibi bu yaşımdan da huzur istiyorum rabbimden...ne kadar dersen o kadar işte; tavanına kadar sokağın,dibine kadar cehennemin !

işte bu yaşımdan istediklerim bunlar ya tutarsa ;)
Yani aslında bunlar doğum günü ritüelini tamamlamak için biliyorum yoksa bi sürü iyi dilekleri olan özel günler gördüm,diğer günlerden daha sıradan günlerdi...

Onun dışında iyi ki var dediklerim yanımda,keşke olsa dediklerimin içimde,hiç olmasaydı dediklerim aklımda,hep olsa dediklerim kalbimde

bu yaşımda da güzergahımın burnumun diki olması dileğiyle ;)

Yorumlar

  1. Tüm dileklerin gerçekleşmesi dileğiyle nice yıllaraaa :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim blogdan kutlama almak da güzelmiş ;)

    YanıtlaSil
  3. Iyiki doğdun iyiki varsın, daha nice 24 senelere

    YanıtlaSil
  4. teşekkürleeerr ne güzel oluyomuş blogdan kutlamalar ya ;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar