aşk başka kasımdadır.



Bu koşturmaca,yolculuklar,hep bi yerlere yetişme çabası yoruyor mu beni ? Bence hayır ama neden insanlar sürekli bi noktada yorulacağıma,sonunda düşeceğime inanıyor ve beni buna ikna etmeye müthiş bi çaba sarfediyorlar ?..
Kendileri yapamadıkları için mi (her şeye yetişemedikleri için mi ) ?
Kıskançlık mı yani bu ?
Şaşkınlık mı ya da ?
Belki de hiçbiri...yani biçok şeyde olduğu gibi alışılagelmişin dışında bişyile karşılaşan insanımız sadece karşı çıkar;sorgulamasızca karşı çıkar yalnızca ! Tüm mesele tam burda kitleniyor aslında;kendime bu noktada farklı görmem neden mi ? Sadece hiç bi zaman o katillerden olmadım ben;evet yargısız infaz edenlerden bahsediyorum tabi...Bu başka nasıl açıklanabilir ki ?
- handecim nasılsın ay çok yorgun görünüyorsun,şeker de çıkmış sende duydum çok özüldüm yorma bu kadar kendini neyin çabası bu bak sonunda tükenirsin uyarmadı deme

Bi kere sanane benim yorgun görünmemden ben senin göz altı torbalarını söylüyormuyum,hadi onu geçtim şekerime çok üzülmüşmüş üzülen insan lap diye yüzüme söylermi hadi ordan...hepsi bi yana neden sonunda tükenirmişim sen tükendin diyemi ? yani sonunda bunları söyleticekler o olcak ! Ben başka tanım bulamıyorum bu tip insanlara "katil" demekten başka baksana ayaküstü öldürdü beni.
Ama bu enerji hırsızı katilleri bile bi süre sonra umursamıyorum,çabuk mu alışıyorum ben ? Evet çabuk...Sonra da üzerime yıkılıyor herşey hem de birden ! Ama altından kalkmaya da hemen alışıyorum.
...müşkül mevkiler ?
Haşmet Babaoğlu'nun dediği gibi sevgim mi yoksa sevincim mi kırıldı ?
yalnızlığa ihtiyacım var sanırım...
Güç kazanmam için,aklımı toplamam için bana zaman tanıyan yalnızlığa...en azından bi süre için.
Çünkü yorgunum,ideallerimden yoruldum ve hiç bişeyden yorulmadım ideallelerimden yorulduğum kadar !
Mantıklı beraberlikler uğruna cami avlusuna bıraktığım neydi peki ?
Aşk mı ? Hayır hayır asla...
Sadece planlarım var benim herkese söylediğim planlarım ve zamanım doluyor farkındayım yumurta kapıya dayanınca çaresizlik psikolojisiyle hayata geçiririm ordanda hooop idealimdeki hande oluveririm dediğim planlarım :S Hayır dalga geçmiyorum kaldı ki dalga geçen hayat, önce o başlattı!
En karışık olduğum şu lanet senenin kasımında yalnızlığın diz boyu olması...
hayat çiğneyip balon yapıp yüzüme patlatıyor resmen! ve sonuç olarak yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz hala bi mucize olmamışsa bu kez " aşk başka kasımdadır " demekten başka seçenek kalmıyor bana ;)

Yorumlar

Popüler Yayınlar