aslan kaç paraparapam

hatırlamıyomusunuz bu repliği ;aslan kaç paraparapam aslan kaç parapar...
eğer 80-90 yılları arasında doğduysanız mutlaka hatırlıyor olmalısınız hatta pazar sabahları henüz kimse uyanmadan izlediğimiz çizgifilmleri,sonra barış abiyle söylediğimiz şarkıları,yediden yetmişyediyeyi,...
hangimiz paten kaymadık ki çocukken ? hani daha hızlı gitsin diye ortadaki 2 tekerleği söküyoduk ya...sonra silikon tekerleklileri çıkmıştı onların sessiz sessiz pek havalıydı tabi benim gibi solakları düşünmemişlerdi biz solakların havası sağ ayağımızda olan freni unutup sol ayağımızla durmaya çalışırken düşene kadardı ya neyse ;)
kandiller güzeldi aslında çocukken anlamı bizim için iple önünü kestiğimiz amcalar,teyzelerden aldığımız üç beş lira olan...
annem hiç izin vermezdi senayla bana; insanlardan para istenmez ayıp,ben size veririm derdi gel gör ki bütün apartmandaki çocuklar sokakta ya mum ya para yapıyor,ağır tahrik var yani biz de napalım anneme arka balkonda oynucaz diyip yangın merdivenlerinden hoopp kapıcı dairesine ordan da apartmanın altındaki pasajdan sokağa ;) annem balkonda olmadığımızı anlayınca camdan bakardı bizde otoparka saklanırdık derken babam gelir bi harçlıkta ondan koparırdık çünkü o annem gibi düşünmezdi oynasın çocuklar diye bize arka çıkardı.
Bunların hiç biri tanıdık gelmediyse bile kesin yılsonu müsamerenizde folklor oynamışsınızdır,sanırım bundan hiç birimizin kaçışı yoktu her türk genci illa ki bi bursanın ufak tefek taşları yok efenim bi kafkas gösterisinden bulunmuştur...
hadi folklorda olmadı o zaman okuldan sonra eve gelip sıdıkayı izlemedim demeyin sakın bana buna inanmam katiyen ha biraz teenage triplerindeyseniz sıdıkayı göz ucuyla izlemiş Dawson Creek fanısınızdır

ilahi çocukluk...
aslında şöyle düşünüyorum şu an ki yanlış hayatlarımızdan tamamen çocukluğumuz sorumlu,herşey o döneme bağlanıyor,bilirsiniz psikologlar bile bi sıkıntı varsa travmatik bi durum falan çocukluğa inerler hani filmlerde olur ya....tabi ya şimdi anlıyorum herşey çocukluğumuzda öğrendiklerimizden,çıkış noktası hep aynı...
o zaman sorgularken bi düşünmek lazım çocukken öğrendiklerimize bi baksanıza ;
pinokyo yalancının tekiydi,
pamuk prenses 7 erkekle beraber yaşıyordu,
robin hood bi hırsızdı,
sindrella eve geç gelirdi,...

aksini iddia edenle ölümüne polemiğe girerim nokta.

Yorumlar

  1. Cocuklugumu yasattin bana filim seridi gibi gecti goxlerimin onunden hersey ... Burak saygac

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar