handelojizm


                  


İsmimiz aynı,aynı ay doğumluyuz,en sevdiğimiz renk mor,ikimizde istanbul'a sonradan katılanlardanız,hoşlandığımız mekanlar,eşyalar,tarzlar hep aynı,takıntılarımız birbirinin laciverti,canımızı sıkan insanlar aynı,bela paratonerlerimizin her daim açık oluşu bile aynı,tepkilerimiz,ani çıkışlarımız,..bunlar yetmezmiş gibi yaşadığımız şanslar uğursuzluklar bile hep aynı durumlar aynı dönemler...hande larousse terimler sözlüğündeki bütün terimler aynı,handelere yapılmaması gereken 279 kusurlu hareket,söylenmemesi gereken 768 cümlenin hepsiiii aynı....
Bunların dışında hande diyabet hastası(ymış) 23 yaşından beri,ben mi ? 4 ay önce 478 kan şekeri değeriyle hastaneye kaldırıldım o günden beri diyabet hastasıyım ha bu arada tam 23 yaşımdayım ( ! )
       Sayesinde çabuk kabullenip alışma dönemi girdim,şimdi öğreniyorum.Aslına bakarsanız o da tam anlamıyla bu sene öğrendi diyebiliriz.Ona da biri öğretti tabi henüz dünyaya gelmemiş biri,handenin içinden biri,...evet hande çiçeği burnunda bi anne adayı artık :)Anne adayı olan Hande ama sanki benim içimde de bişiyler büyüyor onunla birlikte çok garip bi his,tarif edemiyceğim bi sevinç bu...daha önce bi sürü kuzenimin,arkadaşımın çocukları oldu;aynı dönmeleri onlarla da yaşadım,onlarla da sevindim tabi ki ama handenin içindeki farklı !
        Ömrü hayatı boyunca sayılı rüya görmüş biriyimdir ve bebeği öğrendiğimden beri rüyalarımın %50si onla ilgili oldu tabi bunda muhteşem çift hande&barkhanın tüm anlarını belgesel tadında anlatmalarının da katkısı yadsınamaz ;)Nasıl mı ? Ultrasondaki  haline bakıp nokta kadar şeyi "aynı ben" diye yorumlayan barkhandan sonra çocuğun doğup,büyüyüp aynı hande olduğunu rüyamda çok net gördüm abi bu kadar mı etkilenilir ya...Bomba yorumlar bu kadarla bitmiyor tabi;milyonlarca spermin yumurtaya doğru ilerleyip,2milyonunun yumurtaya ulaşabildiğini ve sadece birinin yumurtayı çatlatıp döllenebildiğini anlatışları olaydı sayelerinde bunu aklımda canlandırıp o gece anlatamayacağım saçmalıkta bi rüya görmemse daha olay :)
ve bizim handeyle bundan çıkardığımız sonucu tahmin bile edemezsiniz;"aslında bu sperm yarışını kazandığımıza göre hepimiz hayata 1-0 önde başlamışız bunu düşünüp en zor anlarımızda bile motivasyonu yüksek tutmalıyız" nasıl ama ? :D geyik değil olm küçük hande de yarışın ilk etabını kazandı sıra yanımıza gelmekte...
...
buraya kadarını bu hafta başına kadar yazmışım bitiremediğim için yayınlamamışım,burdan sonrasını ise şimdi yazıyorum...
salı günü handenin büyüyen karnının fotoğrafını çektim,ipade yüklediği programları gösterdi bana;"12.hafta bebeğiniz fasülye kadar yok efendim 14.hafta bebeğiniz kuru erik kadar" falan diye...ertesi gün kontrolde junior handenin yanımıza gelmekten vazgeçtiğini öğrendik,malesef demiyorum aksine handeyi de yanına almak istemediği onu zehirlemediği için seviniyorum !
                  Annemle babam çocuk delisi olmalarına rağmen evliliklerinin ilk 5 yılı çocukları olmamış,ilk çocuklarıyım ve benim dışımda 4 kardeşim daha var;evet ironiye bakın ki 5 yıl çocuk bekleyen çiftin sonunda tam 5 çocuğu oluyor ! Bunu teselli maksatlı falan yazmıyorum kesinlikle sadece altını çiziyorum ve nette denk geldiğim bi paragrafla bitiriyorum ;

Karamsar olmak zor değil,
zor olan çılgın bir fırtınadan
sonra gökkuşağı gibi gülümseyebilmektir…
Kucaklamaya kollarının yetmeyeceği bir ağaç,
bir tohumla baslar.
...En uzun yolculuklar ise, bir adımla baslar.
Gerçek sevgiler ise bir tebessümle baslar…
Annem her fırsatta çocuklarına güneşe doğru
zıplamalarını öğütlerdi.
güneşe ulaşamazdık ama hiç olmazsa
ayaklarımız yerden kesilirdi...

Zora Neala Hurston / Karamsar Olmak


Yorumlar

  1. Karnımda minicik tekmeler hissederek bir solukta okudum...

    YanıtlaSil
  2. bunu hissettirebildiysem ne ala...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar