göçebe ruhum...


 

Duvardaki ahşap lambriye mat bi cila atılsa,yerdeki eski balık sırtı parkelere bi sistre,ev sahibinden kalan mermer avizenin ampülleri de mum ampül olursa havası değişebilir bence bu odanın...akşamları duvar apliklerini açarak,perdelerin iki yana toplandığı camlardan kafamı uzatarak da olsa tarihi yarım adayı görebiliyorum fıstıkağacındaki bu evden...
Dün akşam da bahariyede başka bir evde başımı yastığa koyduğumda "buranın merkezi olmasını sevdiğimi" düşündüm,bi önceki gece beykozdaki evde gece lambamın FSM köprüsünün ışıkları olması bile "yolda çok vaktim geçiyor cık olmaz" demekten kendimi alamamıştım
Karşısı mı ? yoook asla olmaz 2 yıl Bursa-İstanbul mekik dokuduktan sonra bundan sonra bi de kıta atlamıyım mümkünse hergün..
...

Sanırım düzenin aksine rastgeleliği başarabilitem oluşuyor bu yaşam stilimle...
Yalnız bu arada biri şekerime artık saçmalamaması gerektiğini söyleyebilir mi acaba,tamam şu ara çok düzensiz yaşıyorum farkındayım ama asıl şimdi rahat bırakmalı söyleyin ona söz yerleşik düzene geçince daha çok ilgilenicem onunla valla ya haşlanmış sebzelerden,ızgara tavuklardan oluşan böyle tatsız tuzsuz,ıvır zıvırlardan uzak tırnak içinde sağlıklı bi düzen yapıcam söz ama şimdi beni çikolatalarımla,mısırlı pilavlarımla,hamburgerlerimle,patates kızartmalarımla yalnız bıraksın ya bak çikolata mutluluk hissi falan herşeyin başı hormonlar biliyosun...ama dediğim gibi yerleşik düzene geçince bunların hepsi bitecek ( yerleşik düzen de neyse tarih kitaplarındaki tanımlar gibi;M.S 2012 yıllarında Uluçınar soyundan Hande yerleşik düzene geçti blablabla :)

Neyse hayatınızın sonuna kadar unutmayacağınız anlar vardır ya hani işte tam da onu yaşıyorum.
*kendime not:bu kadar kasma handecim arada bi nadasa bırak koku geliyor bak yazık olur sonra emi?

Yorumlar

Popüler Yayınlar