bu bir yeni yıl yeni kafa yazısıdır!

Oysa ne hoş rastlantılarla başlamıştın 2014, meğer koca bi yanılgıymışsın ya neyse.
Hani S.Ali Madonna'nın ilk cümlesinde diyordu ya; " Şimdiye kadar tesadüf ettiğim insanlardan bir tanesi benim üzerimde belki en büyük tesiri yaratmıştır." diye hıhh işte bu cümle hayatımın cümlesi olacaktı geçen sene tam da bu zamanlarda..Sonra yok oldu her şey birden nasıl oldu bilmiyorum ama yok oldu.
Artık B.Bıçakçı'nın sözleri geldi sahneye; " Her şeyin geçip gittiğine, yaşadıklarımızın geçmişte kaldığına kim inandırabilirdi bizi? " 
Bizim Büyük Çaresizliğimiz de böylece roman satırlarında kaldı.
Yani demem o ki S.Ali yine haklı; " Tesadüf seni karşıma çıkarmasaydı,gene aynı şekilde, fakat her şeyden habersiz, yaşayıp gidecektim. Sen bana, dünyada başka türlü bir hayatın da mevcut olduğunu, benim bir ruhum olduğunu öğrettin, bunu sonuna kadar götüremediysen, kabahat senin değil...Bana hakikaten yaşamak fırsatı verdiğin birkaç ay için sana teşekkür ederim. Böyle birkaç ay birkaç ömür kıymetinde değil midir? "
Bakalım 2015 bu satırları silebilecek misin zihnimden ki dilerim sil, izi bile kalmasın! Öyle sil ki koskoca bi dönem geride kalsın yeni romanlar yazılsın sil ki yürümesini bilemediğim yerde koşanlara kızmayayım bu yıl..
Evet bu yıl yürümesini bilemediğim yerde koşanlara kızdım
evet planlı mutluluklarımı erken ilan ettim
evet bütün istediğim biraz kesinlikti
evet zaman,sabır ve kader üçlüsünde çok yoruldum
evet çok kırdım çok kırıldım
evet geç kalmaktan korkar oldum
evet adını bilmediğim kuşlar uçtu üstümden
evet karıştım bi kere
evet meçhule uğurlandım
evet leylayı geçtim mevlaya varamadım
evet düşmedim kaldırmadılar
evet kabullenemedim
evet araf zamanlarımda tıkandım kaldım
evet biliyorum dedim öğrenemedim
evet yapmak istediklerimle yaptıklarım birbirini tutmadı
evet tanımlayamadığım, acemi olduğum duygularıma üç harfli en tehlikeli ismi taktım
evet hayatlara dokundum hayatıma dokundular
evet parmak izlerim hala aynı yerde
evet bir daha asla eskisi olmayacaklar oldu
evet hiç bu kadar zor olmadı
evet ben elmayı sevdim elma beni sevmedi
evet bir rastlantıydı her şey ama o kadardı sadece
evet yanlış düşündüm yanlış yaptım ama hala yanlış hissettiğime inanmıyorum
evet insan bazen yarını beklemeli zira yarın yeni bir yıl yeni bir dönem yeni bir roman aslında yarın sadece yeni bir gün. Sadece.

Yorumlar

Popüler Yayınlar