iyi ki!

kafamın içinde sezen aksu şarkıları çaldıran adama;




mutsuzdum..mutsuzluk sürgünü bitmez sanıyordum sen çıktın bende çıktım kuyulardan..


Kalbimin ritmini değiştiren bana mikro dünyamdan makro duygular hissettiren adam bugün doğmuş.
Bugün anladım yanında olamayınca mesele ne kadar yeni olduğu değilmiş mesele ne kadar yol aldığımızmış..


Doğru adam dediğin; Minik serçenin şarkılarına,Nazım'ın dizelerine,Koca Sinan'ın eserlerine tam göbekten yerleşmeli derdim ben hep tam da öyle yerini buldun sen!
Yediğin lokmanın yarısı onun hissi varsa tamam der babam hep tam da yarısındasın sen!
Gördüğüm en güzel kare eksik olmalı içinde 'o' yoksa derdim eksik kareler sensiz!






Şimdi sen varsın diye her yer her zaman çok güzel,
senin olduğun yer bana tamam,
senin karşıma çıktığın gün en özel günümmüş meğer,
sen her gece dualarımdasın,
sen en güzel şeylerin başlangıcısın,
sen geldiğin gün tüm kötü günler bitti.






Güvenemiyorum da bu yaşadıklarıma hayal olabilir yani..
Ne olur anı olma!


Şimdi benim bütün derdim özlem..
Şimdi sen aklıma gelince herşey gülümsüyor
Şimdi artık iflah olmam ben.


İyi ki varsın,
Sevgilin.





Yorumlar

Popüler Yayınlar