"secret"ciler "murphy's law"cılara karşı iyi olan kazansın !


Düşünüyorum da bence en büyük savaş şu 'secret' cilerin 'murphy's law'cılara karşı olan savaşı olmalı.Hayır kafam karışıyor nasıl düşünmeli yeni yılda bilemedim hadi iyi düşünelim iyi bi yıl olsun diyorum da murphy atlıyor ordan "iyi bi yıl mı nihahahahaaaa 2011 için de aynını düşünmüştün n'oldu giren şemsiyelerin hepsi açıldı di mi hala ne secreti yeaa" diye.Mutlu,huzurlu,sakin,sağlıklı bi yıl diledik de 2011 öyle mi geçti yani? Aksine bol stresli,belalı,en sağlıksızından koskoca bi yıl girdi bildiğin.Diğer yandan annemin okuduğu şu pozitif düşünce kitaplarından "olumsuz düşünerek kötü durumları üzerimize çekme" muhabbeti var ki tartışmasız hayatımıza göbekten girdi.Hadi gel çık şimdi işin içinden...

secreti murphyi bilmem hocam sadece 2012 de pzt sendromu olmasın bu yıl illa bi sendrom yaşanmalıysa mesela kaçırılayım stockholm sendromu yaşıyım hiç olmazsa,sallanan salı yerine salına salına salı,çarşafa dolanan çarşamba yerine çarşı pazar çarşamba,perişan perşembe yerine perfect perşembeler istiyoruuuummm kutsal cumalar ve muhteşem haftasonlarına sözüm yok (ps*don't work be happy mood ;),
Kötü durumlar olcak tabi kazık kadar olduk alışıyorum artık ama tepkilerim de normal olsun istiyorum artık,
kafamıza kuş sıçsa bunu şans sayan bi milletin çocukları dimi biz hıh işte o kafa devam etsin 2012de diyorummm,
tabi bi de unutmadan bu yıl düşünmeden istediğim kadar çikolata yiyebilmek istiyorum ardından suçluluk psikolojisi hissetmeden,
bi de fenerbahçem hakettiği yerine geri dönsün diyorum,
unutmadan fok balıklarının bi de karetta karettaların soyu tükenmesin tabi,
en büyük hayal kırıklığımız sezen aksunun bu yıl albüm yapmaması olsun,
ayrıca yeni yılda bunca insan yalnızken bunca insan yalnız olmasın artık,
ve yeni yılda artık caaanım ülkemde dindarların istisnasız dinle başlayan cümleleriyle laiklerin Atatürkle başlayan cümleleri kapışmasın noooluur, 
son bi de her zaman ki dileğim mor kar da yağarsa tam süper olur :)
mutlu yıllar..

Yorumlar

Popüler Yayınlar