iyi ki doğdun yaşam koçuuuumm



              Bugün arkadaşım,dostum,sırdaşım,yaşam koçum annemin doğum günüüü...


       Erkeklerin genlerinden geldiğimiz düşüncesi kabul gördüğüne göre annaneme annemi dünyaya getirdiği için teşekkür ettikten sonra babama da annemle evlendiği ve bize böyle bi anneye sahip olma şansı verdiği için teşekkür ediyorum.(evet çok uzun bi cümle oldu bi an hiç bitmiycek sandınız farkındayım ama başka türlü toparlayamadım valla ;)
        Biliyorum herkes için annesi dünyanın "en" annesidir;en güzel,en iyi kalpli,en zarif,en mükemmel,en...ve tabi ki benim annem de benim için "en anne"...
Ve aslında burda uzun uzun anlatabilirim tabi bu yıl 49una basan annemi ama hangi kelimelerle onu bilemiyorum şu an...Sadece şunu biliyorum ki eğer cennet annelerin ayakları altındaysa anneminki güzel bi parsel olmalı !

Yorumlar

Popüler Yayınlar